Model's life,  Modeling

CZY WIRTUALNE SUPERMODELKI ZAWOJUJĄ RYNEK MODY ?

Świat mody lubi nowości i zmiany. Chętnie eksperymentuje. Już jakiś czas temu w świecie mody pojawiły się wirtualne modelki, influencerki, które są tak realistyczne, że aż trudno domyślić się, że nie są prawdziwe. Czy takie wirtualne postaci mogą zastąpić normalne modelki? Czy firmy będą wolały współpracować z przewidywalnymi wirtualnymi influencerkami, czy to jeszcze nie ten moment?

Czy znasz SHUDU, reprezentowaną przez agencję The Diigitals?

⁠To ona zapowiada najnowszą kolekcję S/S 21 Christiana Louboutin’a. Wzięła udział w kampanii Samsung Galaxy 7, kampanii kostiumów kąpielowych, sesji zdjęciowej dla Harpers Bazaar Arabia, a nawet w kampanii Balmain w 2018 roku.⁠

SHUDU & DAGNY, fot. @shudu.gram

⁠SHUDU to The World’s First Digital Supermodel.  Na Instagramie ma 210K obserwujących i w dodatku to nie jedyna wirtualna modelka i influencerka, która podbija świat mody. Doskonale radzi sobie również DAGNY. Póki co na Instagramie obserwuje ją 8K osób, a swoim koncie okładkę dla magazynu S Moda, Miss Magazin, czy reklamę pomadki MacCosmetics.

The Diigitals, to pierwsza agencja dla wirtualnych super influencerów. Obecnie agencja reprezentuje 7 modelek i modeli. Z pewnością jeszcze niejeden raz o niej usłyszymy.

Shudu i Dagny nie są jedynymi wirtualnymi influencerkami.

Shudu for Christian Louboutin, fot. @shudu.gram
Shudu for Balmain, fot. @shudu.gram

NOONOOURI, MIQUELA, IMMA, BERMUDA

Na pewno słyszałaś o NOONOOURI (@noonoouri), która jest reprezentowana przez agencję IMG Models. Noonoouri była gwiazdą okładek Vogue Taiwan, L’Officiel Italia i Elle Romania. Reklamowała też perfumy Calvina Kleina, Illy Coffee i letnią kolekcję Diora.

Noonoouri na okładce Elle Magazine fot. @noonoouri

Miquela (@lilmiquela) ma 2,8 mln obserwujących na Instagramie. Jej zdjęcia pojawiają się w magazynach mody, m.in. na okładce NYLON Germany czy Elle Mexico. Miquela ma jasno sprecyzowane poglądy. Chętnie angażuje się w akcje społeczne.

Dużym zainteresowaniem cieszą się: Imma (@imma.gram) 324 tysięcy Obserwujących, którą  interesuje kultura japońska, film i sztuka, czy Bermuda (@bermudaisbae), którą na Instagramie obserwuje 286 tys. osób. 

Bermuda fot. @bermudaisbae

W Polsce pierwszą wirtualną influencerką jest Sara Kosmos (@sara.kosmos) Jestem bardzo ciekawa jak będzie sobie radzić na polskim rynku. Czy będzie miała osobowość, która przekona sponsorów do współpracy właśnie z nią.

Czy Twoim zdaniem wirtualne modelki influencerki mogą zdominować rynek?

Jestem bardzo ciekawa Twojego zdania😊

👉🏿A tymczasem jestem ciekawa, czy Twoim zdaniem firmy odzieżowe będą chciały współpracować z cyfrowymi modelkami?⁠

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *